جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش پویش اطلاع رسانی سرطان پستان توسط موسسه خیریه بهنام دهش پور

پویش سراسری سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش پور با شعار “چند دقیقه برای یک عمر” به منظور آگاه سازی عمومی جامعه در مورد خطر ابتلا به سرطان پستان و ارتقاء آگاهی و حساسیت زنان نسبت به سلامتی خود و تشویق مخاطبان به تشخیص زودهنگام، همزمان با ماه اکتبر از تاریخ ۹ مهر تا ۹ آبان سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای مأموریت سازمانی خود در زمینه پیشگیری از سرطان و با توجه به آمار تعداد افراد مراجعه کننده به واحد مددکاری، همواره آگاهی رسانی در مورد پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری سرطان پستان را جز اولویت های راهبردی خود قرارداده است.

به بهانه ماه اکتبر، یک ماه تلاش کردیم تا از طریق باز نشر بیش از ۶۰ نوع محتوای آموزشی مختلف در قالب پست، فیلمهای اموزشی و مصاحبه های تخصصی و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای بانوان در مراکز تجاری و صنعتی مختلف و کمک به تجهیز بیمارستان های دانشگاهی در حوزه سرطان پستان، از جمله کمک به تامین دستگاه سونوگرافی پیشرفته برای بیمارستان مهدیه شوش و دستگاه وکیوم بیوپسی برای بیمارستان شهدای تجریش، هر روز یک قدم زودتر در مسیر ساختن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان گام برداریم.

در حال حاضر، آگاهی و دوری از عوامل خطرزا و توجه به علائم هشدار دهنده به همراه اجرای برنامه های غربالگری و تشخیص زودهنگام، همچنان اثربخش ترین شیوه برای کنترل بیماری سرطان پستان است. افزایش آگاهی زنان، نقش عمده و چشمگیری در پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان دارد.

مطلب پیشنهادی

توصیه های کلی در مورد غربالگری سرطان پستان

توصیه های کلی در مورد غربالگری سرطان پستان که هر فرد باید بداند غربالگری منظم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *