دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش جامع کارگاه های پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان پستان ۱۳۹۸

موسسه خیریه بهنام دهش پور در سال‌های گذشته به برگزاری پویش های آگاهی رسانی سرطان پستان در مراکز خرید، بیمارستان شهدای تجریش، توانست اطلاعات تخصصی خود را با حضور ماماهای داوطلب و بهبودیافتگان سرطان پستان در اختیار گروه وسیعی از مردم قرار دهد. در سال ۱۳۹۸ نیز موسسه برنامه پویش خود را در کنار پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری با موضوعاتی پیرامون بیماری سرطان با حمایت گروه زرین رویا (برند مای لیدی) ادامه داد و در مکان‌های: مرکز خرید گالریا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، مرکز خرید سانا، مرکز خرید روشا و مرکز خرید قائم برگزار کرد. در راستای برگزاری این پویش به برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان پرداخت. پویش «همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» در سال ۱۳۹۸ از روز ۳۰ مهر الی ۳ آبان با استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در شهرهای مختلف ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

این ایستگاه ها در شهرهای تهران، کاشان، اراک، نور، سمنان، ارومیه، اصفهان، ایلام، قزوین، قم و کرمان مستقر شده و از طریق آگاه سازی چهره به چهره و توزیع بروشورهای آموزشی در زمینه سبک زندگی سالم، پیشگیری از سرطان پستان و خودآزمایی سرطان پستان، به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

هدف اصلی این پروژه، آگاه سازی عمومی جامعه در موضوع شناخت و پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان با استفاده از روش های مختلف اطلاع رسانی و آموزشی است. در این مسیر اطلاع رسانی عمومی در زمینه خودمراقبتی، تشخیص زودهنگام و شناخت عوامل مختلف در پیشگیری و کاهش ابتلا به سرطان پستان با هدف پیشگیری اولیه، مورد توجه دست اندرکاران مختلف است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا بر روی گزینه بیشتر بدانیم کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی

با هم رکاب زدیم، برای سلامتی

با هم رکاب زدیم، برای سلامتی. به نمایندگی بانوانی که «بودن» و خوب و سالم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *