دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

از البرز تا انزلی، برای روبان صورتی

صبح امروز رضا حضرتی، راهی مسیری ۳۰۰ کیلومتری شد تا اهمیت آگاه سازی افراد خانواده از سرطان پستان-که اغلب خانم ها به آن مبتلا می شوند- را اطلاع رسانی کند. رضا حضرتی، دوچرخه سوار با تجربه ایرانی، گفته که قصد دارد امروز پنج شنبه، ۱۶آبان، فقط در یک روز، ۳۰۰ کیلومتر را رکاب بزند و رکورد سال گذشته اش را ارتقا دهد. نقطه شروع این رویداد هیجان انگیز، استان البرز است و با عبور از استان های قزوین و گیلان، به نقطه پایان که منطقه آزاد انزلی است خواهد رسید و رکورد تازه خود را ثبت می کند

مهم ترین پیام این رویداد، همراهی در ایجاد عادت جدید و یادآوری خودآزمایی منظم ماهیانه به بانوان از سوی افراد خانواده است. خانم ها، همیشه مرکزعاطفی خانواده‌ها بوده اند و سلامت آن‌ها، بی شک بر سلامت روانی و اجتماعی تمامی افراد خانواده تاثیری عمیق دارد از سال گذشته، موسسه خیریه بهنام دهش پور، با حمایت مالی شرکت زرین رویا، شاخه محصولات مای لیدی، پویش ملی آگاه سازی از سرطان پستان را با شعار همه با هم به پیش برای جهانی بدون ترس از سرطان را شروع کرد و امسال، با شعار چند دقیقه برای یک عمر وبا هدف آموزش و ایجاد عادت معاینات منظم ماهیانه پستان به این مسیر ادامه داد.

 

 

 

 

 

 

 

امروز ماجرای رکاب زنی چالشی رضا حضرتی را با هم دنبال می کنیم و شما هم اگر در مسیرهای کیلومتر ۴۰ آبیک، کیلومتر ۱۰۰ قزوین، کیلومتر ۱۶۵ مولا علی گردنه لوشان، کیلومتر ۱۸۰ لوشان ، کیلومتر ۲۰۰ منجیل، کیلومتر ۲۲۵ رستم آباد، کیلومتر ۲۴۰ امام زاده هاشم، کیلومتر ۲۷۵ رشت و کیلومتر ۳۰۰ منطقه آزاد انزلی او را دیدید، یا در ایستگاه ها همراه کمپین شدید، حتما عکس‌هایتان را با هشتگ #hamebaham با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

مطلب پیشنهادی

علائم و نشانه های سرطان پستان

سرطان پستان در شروع معمولا هیچ علامتی ندارد یک توده بدون درد کوچک است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *