دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش رویداد اطلاع رسانی ملی سال ۱۳۹۷

موسسه خیریه بهنام دهش­پور از سالهای اولیه تشکیل تاکنون فعالیت و اقدامات متعددی را در راستای اطلاع­ رسانی، آموزش عمومی جامعه و تجهیز مراکز درمانی دانشگاهی دولتی در موضوع پیشگیری از ابتلا به سرطان و بخصوص موضوع پیشگیری از سرطان پستان در جامعه زنان و دختران شهر تهران را به انجام رسانده است. در این میان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ پروژه آموزش و غربالگری سرطان پستان در بین ۵۰۰ زن ساکن شهر تهران طی سالهای ۱۳۹۳- ۱۳۹۲ و برنامه پیگیری وضعیت این زنان بعد از یکسال

۲٫ پویش اطلاع رسانی یک قدم زودتر با هدف اطلاع­رسانی و حساس­سازی عمومی در سطح مراکز خرید شهر تهران ب مدت یکسال از سال ۱۳۹۵

۳٫ پروژه آموزش و توانمندسازی دست اندرکاران و سازمانهای خدم­ترسان به اتباع غیرایرانی در سال ۱۳۹۶

درپی آغاز همکاری مشترک موسسه خیریه بهنام دهش­پور و برند مای لیدی تحت پوشش شرکت زرین رویا در قالب پروژه «آگاهی­رسانی و ترویج زندگی سالم در زنان از شروع سن بلوغ تا ۵۰ سالگی با تمرکز بر سرطان پستان ۱۳۹۸-۱۳۹۷» برنامه­ ریزی و طراحی اقدامات متعددی در این موضوع طراحی و مقرر است در طول این پروژه اجرایی گردد.

 آشنایی با پویش و رویداد ملی اطلاع­ رسانی

یکی از اقدامات اجرایی و فعالیت­های پیش­بینی شده در قالب پروژه مشترک موسسه خیریه بهنام دهش­پور و برند مای لیدی برگزاری پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان از ابتدای مهر ماه ۹۷ تا پایان اردیبهشت ۹۸ بوده است. این پویش در طی جلسات هماهنگی داخلی تیم پروژه در موسسه خیریه بهنام دهش­پور پیشنهاد، تصویب و اقدامات اجرایی آن طراحی و عملیات و فعالیت­های میدانی و هماهنگی برون سازمانی آن در شهریور ماه صورت پذیرفت. باتوجه به ماه جهانی اکتبر از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان مقرر شد در روز ۲۶ مهر یک رویداد اطلاع­رسانی با همکاری و تعامل سازمان­های مردم نهاد و موسسات خیریه حوزه سرطان براساس ظرفیت­های حاصل شده ناشی از تشکیل شبکه ملی موسسات خیریه و تشکل­های مردمی حوزه سرطان در سطح کشور طراحی و اجرا شود.

اهداف پویش

براساس تجربیات پیشین موسسه خیریه بهنام دهش­پور اهداف ذیل به عنوان اهداف و دستاوردهای موردانتظار پیش­بینی و برنامه­ریزی اقدامات اجرایی براین اساس انجام گرفت:

۱- همکاری، جلب مشارکت دست اندرکاران و سازمانهای حامی و همراه
۲- حساس سازی و تلاش در جهت آگاهی جامعه در سطح شهرهای همراه
۳- تولید و توزیع محتوا به صورت مجازی و حضوری در شهرهای همراه
۴- طراحی و اجرای اقدامات اجرایی و اطلاع رسانی مشترک در شهرهای همراه
۵- شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با افراد علاقمند به آگاهی بیشتر درموضوع سرطان پستان
۶- همکاری، تعامل و ارتباط بین دست اندرکاران و سازمانهای همراه با رویکرد توانمندسازی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا بر روی گزینه بیشتر بدانیم کلیک کنید.

 

 

مطلب پیشنهادی

گزارش جامع اقدامات موسسه مرتبط با سرطان پستان-به زبان انگیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *