جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش جامع کارگاه سرطان پستان ۱۳۹۷

پویش ملی

در سال ۱۳۹۷ نیز موسسه برنامه پویش خود را در کنار پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری با موضوعاتی پیرامون بیماری سرطان با حمایت گروه زرین رویا (برند مای لیدی) ادامه داد، این پویش در مراکز خرید میلاد نور، مجتمع تجاری کوروش، ارگ تجاری تجریش، شهروند شعبه های جلال آل احمد و بیهقی برگزار گردید. پویش «همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» در روز ۲۶ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در شهرهای مختلف ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این ایستگاه ها در شهرهای تهران، کاشان، کرج، ارومیه، شهرکرد، مشهد، دزفول، زنجان، سمنان، قم، کرمان، سنقر، بروجرد، آمل، ساری ،نور، ساوه و میبد مستقر شده و از طریق آگاه سازی چهره به چهره و توزیع بروشورهای آموزشی در زمینه سبک زندگی سالم، پیشگیری از سرطان پستان و خودآزمایی سرطان پستان، به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی نمود.

اهداف اصلی پروژه

هدف اصلی این پروژه، آگاه سازی عمومی جامعه در موضوع شناخت و پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان با استفاده از روش های مختلف اطلاع رسانی و آموزشی است. در این مسیر اطلاع رسانی عمومی در زمینه خودمراقبتی، تشخیص زودهنگام و شناخت عوامل مختلف در پیشگیری و کاهش ابتلا به سرطان پستان با هدف پیشگیری اولیه، مورد توجه دست اندرکاران مختلف بود.

با این امید که هر روز یک قدم زودتر به سمت پیشگیری از سرطان گام برداریم، از همه علاقمندان دعوت می شود تا از طریق باز نشر محتوای آموزشی و اطلاع رسانی، موسسه خیریه بهنام دهش پور و موسسات خیریه حوزه سرطان در نقاط مختلف کشور را در مسیر ساختن جهانی بدون ترس از بیماری سرطان یاری نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا بر روی گزینه بیشتر بدانیم کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی

گزارش جامع اقدامات موسسه مرتبط با سرطان پستان-به زبان انگیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *